خدا همیشه هست.......

خرید بک لینک

تو ک میدانی باید در سختی ها مقاوم باشی،

چرا ناامید میشوی؟!....

تو ک میدانی روزهای سخت نمی مانند

چرا باز هم نگران و نا آرامی؟!.....

تو ک بهتر از من میدانی.....،

پس چرا باز هم؟!....

میدانم ک میدانی،

اما دیگر ولی و اگر ندارد! آرام و استوار ادامه بده....

ذهن زیبایت،زندگی را زیبا خواهد کرد؛ آنگاه تو میان خوشبختی غرق خواهی شد، آنقدر ک هیچکس نتواند نجاتت دهد.....!

خیالت راهت،

من هم میدانم،

تو هم میدانی،

بی اما و اگر؛

خدا همیشه هست....

یه کوله دلشکستگی...

ما را در سایت یه کوله دلشکستگی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 69 تاريخ: يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 13:41

صفحه بندی